CitiService

CitiService

CitiService poleca

Mając na uwadze potrzeby naszych Klientów korporacyjnych i przedsiębiorstw, Citi Handlowy oferuje Państwu współpracę z CitiService - Zespołem Doradców gotowych odpowiedzieć na każde Państwa pytanie.

W czym pomoże Doradca CitiService:

  • informacje dotyczące bieżącej obsługi rachunku (salda, operacje na rachunkach, kursy walut, oprocentowanie depozytów, wyciągi)
  • anulowanie/status płatności krajowych i zagranicznych sposób wypełnienia niestandardowych płatności (w tym SORBNET i płatności w walutach egzotycznych)
  • informacje dotyczące blokad na rachunkach bankowych
  • wystawianie opinii i zaświadczeń bankowych
Doradcy CitiService są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00 pod numerem telefonu

Doradcy CitiService
801 24 84 24
+48 (22) 690 19 81
W przypadku problemów technicznych z Systemem Bankowości Elektronicznej CitiDirect prosimy o kontakt z infolinią HelpDesk Pomoc techniczna CitiDirect pod numerami telefonu.
HelpDesk Pomoc techniczna CitiDirect
801 34 39 78
+48 (22) 690 15 21

Połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora.

Aktualności
rozwiń
zwiń
1 marca 2017
Dokumentacja bankowa – uaktualnianie danych

Bank Handlowy w Warszawie S.A. w trosce o bezpieczeństwo dostępu do informacji o Państwa rachunkach, a także w celu zapewnienia Państwu ciągłości obsługi przez CitiService przypomina o konieczności aktualizacji danych w wymienionych poniżej dokumentach w przypadku zmian personalnych, jakie zachodzą w Państwa firmie:

  • Karta wzorów podpisów
  • Upoważnienie do kontaktu z Bankiem
  • Formularz ustalenia/zmiany hasła
  • Upoważnienie do kontaktu z Bankiem oraz korzystania z kart CitiService służących do telefonicznej obsługi Posiadacza Rachunku – kart IVR

Brak danych lub dane nieaktualne w ww. dokumentach mogą skutkować trudnościami we wzajemnym kontakcie pomiędzy Państwa firmą a Bankiem, zwłaszcza w sytuacjach wymagających złożenia zapytań lub potwierdzenia dyspozycji.

Zalecamy okresową – w zależności od potrzeb (jednak nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy) – weryfikację i zmianę haseł oraz PIN-ów do kart IVR, za pomocą których otrzymują Państwo poufne informacje do prowadzonych w Banku rachunków.

Formularze podpisane zgodnie z reprezentacją KRS Państwa firmy przez osoby, których podpisy widnieją na obowiązujących w Banku Kartach wzorów podpisów, prosimy dostarczyć na adres:
Citi Handlowy
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Strefa Dokumentacji Klienta
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Departamentem Obsługi Klienta CitiService.


rozwiń
zwiń
1 marca 2017
Potwierdzenia sald końca roku

12 stycznia 2017 r. zostały do Państwa wysłane dokumenty z rocznym potwierdzeniem salda. Przypominamy o konieczności podpisania oraz zwrotu drugiego egzemplarza otrzymanego dokumentu w terminie 14 dni od daty doręczenia – na poniższy adres:

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Biuro Obsługi Rachunków Klientów Korporacyjnych
ZODRK
ul. Goleszowska 6
01-249 Warszawa


rozwiń
zwiń
1 marca 2017
Święta bankowe w marcu i kwietniu 2017 r.

Prezentujemy Państwu dni w marcu i kwietniu 2017 r., w których dokonane zlecenia będą realizowane następnego dnia roboczego ze względu na święto waluty (tzn. dzień wolny od pracy w danym kraju).

MARZEC

3 BG
8 RU, UA
15 HU
17 IE
20 JP
21 ZA

KWIECIEŃ

3 CN
8 CN, HK
13 DK, ES, IS, NO
14 AT, AU, BE, BG, CA, CH, CY, CZ, DE, DK, EE, ES, EU, FI, FR, GB, GR, HK, IE, IS, LU, NL, NO, PT, SE, SG, SI, SK, ZA
17 AT, AU, BE, BG, CH, CY, CZ, DE, DK, ES, EU, FI, FR, GB, GR, HK, HR, HU, IE, IS, IT, LT, LU, NL, NO, PL, RO, SE, SK, SI, UA, ZA
18 CY
20 IS
24 AE
25 AU, PT
27 NL, SI, ZA


15 sierpnia 2014
Rozbudowana funkcjonalność infolinii CitiService

Szanowni Państwo, miło nam zakomunikować, iż z dniem 15 sierpnia 2014 r. została rozbudowana funkcjonalność infolinii CitiService, dostępnej pod aktualnymi numerami 801 24 84 24 i +48 22 690 19 81.

Obecnie, po wybraniu numeru infolinii:

w opcji 1 - "pomoc w obsłudze operacyjnej produktu" - kontakt z doradcą Departamentu Obsługi Klienta CitiService,
w opcji 2 - "pomoc w obsłudze systemu bankowości elektronicznej CitiDirect - zapytania techniczne" - kontakt z doradcą z Pomocy technicznej CitiDirect,
w opcji 3 - "pomoc w obsłudze kart biznesowych" - kontakt z doradcą operacji kartowych,
w opcji 4 - "pomoc w obsłudze systemu bankowości elektronicznej Info Trade" - kontakt z doradcą Info Trade,
w opcji 5 - "pomoc w obsłudze lokat i depozytów" - kontakt z dedykowanym doradcą.

Jednocześnie zapewniamy, iż kontakt telefoniczny z indywidualnym Doradcą CitiService pozostaje bez zmian, a ich obecne numery telefonów są nadal aktualne.

Mamy nadzieję, że wprowadzone usprawnienia zwiększą Państwa zadowolenie ze współpracy z Bankiem.

Archiwum Aktualności CitiService