CitiService

CitiService

CitiService poleca

Mając na uwadze potrzeby naszych Klientów korporacyjnych i przedsiębiorstw, Citi Handlowy oferuje Państwu współpracę z CitiService - Zespołem Doradców gotowych odpowiedzieć na każde Państwa pytanie.

W czym pomoże Doradca CitiService:

  • informacje dotyczące bieżącej obsługi rachunku (salda, operacje na rachunkach, kursy walut, oprocentowanie depozytów, wyciągi)
  • anulowanie/status płatności krajowych i zagranicznych sposób wypełnienia niestandardowych płatności (w tym SORBNET i płatności w walutach egzotycznych)
  • informacje dotyczące blokad na rachunkach bankowych
  • wystawianie opinii i zaświadczeń bankowych
Doradcy CitiService są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00 pod numerem telefonu

Doradcy CitiService
801 24 84 24
+48 (22) 690 19 81
W przypadku problemów technicznych z Systemem Bankowości Elektronicznej CitiDirect prosimy o kontakt z infolinią HelpDesk Pomoc techniczna CitiDirect pod numerami telefonu.
HelpDesk Pomoc techniczna CitiDirect
801 34 39 78
+48 (22) 690 15 21

Połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora.

Aktualności
rozwiń
zwiń
2 lutego 2017
CitiDirect – opłata za przygotowanie zestawienia uprawnień Użytkowników

Przypominamy, iż w obowiązującej od 7 listopada 2016 r. Taryfie Prowizji i Opłat Bankowych znajduje się opłata za usługę przygotowania zestawienia uprawnień Użytkowników bankowości elektronicznej CitiDirect, która dotychczas nie była naliczana.

Od 1 lutego 2017 r. zaczniemy naliczać opłatę za tę usługę. Opłata za zestawienia przygotowane w bieżącym miesiącu pobierana będzie do 10. dnia kolejnego miesiąca.

W razie pytań prosimy o kontakt z CitiService:
tel. 801 24 84 24, +48 (22) 690 19 81
e-mail: citiservice.polska@citi.com


rozwiń
zwiń
2 lutego 2017
Potwierdzenia sald końca roku

12 stycznia 2017 r. zostały wysłane do Państwa dokumenty z rocznym potwierdzeniem salda. Przypominamy o konieczności odesłania podpisanego drugiego egzemplarza dokumentu w terminie 14 dni od daty doręczenia, na poniższy adres:

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Biuro Obsługi Rachunków Klientów Korporacyjnych
ZODRK
ul. Goleszowska 6
01-249 Warszawa


rozwiń
zwiń
2 lutego 2017
Realizacja płatności SEPA

Pragniemy przypomnieć, że realizacja zarówno płatności SEPA, jak również poleceń zapłaty SEPA jest możliwa wówczas, gdy środki zgromadzone na Państwa rachunku bankowym są równe lub większe sumie złożonych zleceń.

Jednocześnie informujemy, że za realizację pojedynczej transakcji polecenia zapłaty SEPA pobierana jest opłata zgodna z obowiązującą Taryfą Prowizji i Opłat Bankowych . W przypadku pytań dotyczących wartości opłat prosimy o kontakt z Doradcą Bankowym.


rozwiń
zwiń
2 lutego 2017
Godzina graniczna dla zleceń SEPA

Uprzejmie informujemy, że godzina graniczna zleceń wychodzących SEPA, które mają być wykonane tego samego dnia z VD+1, to godzina 17:00.

Jednocześnie przypominamy, że godzina graniczna zleceń wychodzących SEPA, które mają być wykonane tego samego dnia z VD+0, pozostaje bez zmian – jest to godzina 15:00.


rozwiń
zwiń
2 lutego 2017
Ważna informacja dla Użytkowników Kart Debetowych Visa Business – przełączenie kart z paskiem magnetycznym na karty z chipem

Informujemy, że włączenie transakcyjności nowych kart debetowych z chipem (i równocześnie dezaktywacja kart z paskiem magnetycznym) nastąpi w dniu 4 lutego 2017 r. w godzinach od 21.00 do 24.00.

Proces włączenia transakcyjności nowych kart z chipem wiąże się z czasowym brakiem możliwości realizacji transakcji zarówno starymi kartami, jak i nowymi kartami z chipem w dniu 4 lutego 2017 r. w godzinach od 21.00 do 24.00. Za niedogodność tę serdecznie przepraszamy.

Od dnia 5 lutego 2017 r. prosimy posługiwać się wyłącznie nowymi kartami. Przypominamy, że warunkiem koniecznym do dokonywania transakcji przy ich użyciu jest wcześniejsze ustanowienie nowych kodów PIN. Pisaliśmy o tym szerzej w poprzednim wydaniu Aktualności CitiService, ale mając na uwadze fakt, że nadal wielu Posiadaczy kart nie aktywowało nowych kart, pragniemy przypomnieć, jak to zrobić. Każdy Posiadacz, który otrzymał nową kartę z chipem w grudniu ubiegłego roku, powinien skontaktować się telefonicznie z Obsługą Kart Korporacyjnych (tel.: 22 692 26 62 lub 800 120 111) celem nadania kodu T-PIN (PIN do obsługi telefonicznej) oraz kodu PIN do autoryzowania transakcji w terminalach POS i bankomatach, postępując zgodnie z instrukcją otrzymaną od Citi Handlowy wraz z kartą. Pracownicy ww. infolinii pozostają do Państwa dyspozycji w godzinach od 6.30 do 24.00 – aby pomóc w nadaniu kodów PIN, a także odpowiedzieć na ewentualne pytania dotyczące procesu doręczeń nowych kart z chipem. Nadanie nowego kodu PIN do karty z chipem przed datą włączenia jej transakcyjności jest niezbędne, gdyż po przełączeniu transakcyjności kart magnetycznych na chipowe PIN przypisany do poprzedniej karty wygaśnie i nie będzie działał.

UWAGA: Prosimy upewnić się, czy nadali Państwo kody PIN do swojej nowej karty, aby była gotowa do użycia od dnia 5 lutego 2017 r.

W celu dodatkowego zabezpieczenia prosimy zachować swoje karty z paskiem magnetycznym przez kolejne 2 dni od chwili włączenia kart z chipem.

Życzymy udanych transakcji!


rozwiń
zwiń
2 lutego 2017
Święta bankowe w lutym i marcu 2017 r.

Prezentujemy Państwu dni w lutym i marcu 2017 r., w których dokonane zlecenia będą realizowane następnego dnia roboczego ze względu na święto waluty (tzn. dzień wolny od pracy w danym kraju).

LUTY

1 CN
2 CN
8 SI
16 LT
20 CA, US
23 RU
24 EE
27 CY, GR
28 PT

MARZEC

3 BG
8 RU, UA
15 HU
17 IE
20 JP
21 ZA


rozwiń
zwiń
25 stycznia 2017
Ważna informacja dla Użytkowników Kart Debetowych Visa Business – przełączenie kart z paskiem magnetycznym na karty z chipem

Informujemy, że włączenie transakcyjności nowych kart debetowych z chipem (i równocześnie dezaktywacja kart z paskiem magnetycznym) nastąpi w dniu 4 lutego 2017 r. w godzinach od 21.00 do 24.00.

Proces włączenia transakcyjności nowych kart z chipem wiąże się z czasowym brakiem możliwości realizacji transakcji zarówno starymi kartami, jak i nowymi kartami z chipem w dniu 4 lutego 2017 r. w godzinach od 21.00 do 24.00. Za niedogodność tę serdecznie przepraszamy.

Od dnia 5 lutego 2017 r. prosimy posługiwać się wyłącznie nowymi kartami. Przypominamy, że warunkiem koniecznym do dokonywania transakcji przy ich użyciu jest wcześniejsze ustanowienie nowych kodów PIN. Pisaliśmy o tym szerzej w poprzednim wydaniu Aktualności CitiService, ale mając na uwadze fakt, że nadal wielu Posiadaczy kart nie aktywowało nowych kart, pragniemy przypomnieć, jak to zrobić. Każdy Posiadacz, który otrzymał nową kartę z chipem w grudniu ubiegłego roku, powinien skontaktować się telefonicznie z Obsługą Kart Korporacyjnych (tel.: 22 692 26 62 lub 800 120 111) celem nadania kodu T-PIN (PIN do obsługi telefonicznej) oraz kodu PIN do autoryzowania transakcji w terminalach POS i bankomatach, postępując zgodnie z instrukcją otrzymaną od Citi Handlowy wraz z kartą. Pracownicy ww. infolinii pozostają do Państwa dyspozycji w godzinach od 6.30 do 24.00 – aby pomóc w nadaniu kodów PIN, a także odpowiedzieć na ewentualne pytania dotyczące procesu doręczeń nowych kart z chipem. Nadanie nowego kodu PIN do karty z chipem przed datą włączenia jej transakcyjności jest niezbędne, gdyż po przełączeniu transakcyjności kart magnetycznych na chipowe PIN przypisany do poprzedniej karty wygaśnie i nie będzie działał.

UWAGA: Prosimy upewnić się, czy nadali Państwo kody PIN do swojej nowej karty, aby była gotowa do użycia od dnia 5 lutego 2017 r.

W celu dodatkowego zabezpieczenia prosimy zachować swoje karty z paskiem magnetycznym przez kolejne 2 dni od chwili włączenia kart z chipem.

Życzymy udanych transakcji!


15 sierpnia 2014
Rozbudowana funkcjonalność infolinii CitiService

Szanowni Państwo, miło nam zakomunikować, iż z dniem 15 sierpnia 2014 r. została rozbudowana funkcjonalność infolinii CitiService, dostępnej pod aktualnymi numerami 801 24 84 24 i +48 22 690 19 81.

Obecnie, po wybraniu numeru infolinii:

w opcji 1 - "pomoc w obsłudze operacyjnej produktu" - kontakt z doradcą Departamentu Obsługi Klienta CitiService,
w opcji 2 - "pomoc w obsłudze systemu bankowości elektronicznej CitiDirect - zapytania techniczne" - kontakt z doradcą z Pomocy technicznej CitiDirect,
w opcji 3 - "pomoc w obsłudze kart biznesowych" - kontakt z doradcą operacji kartowych,
w opcji 4 - "pomoc w obsłudze systemu bankowości elektronicznej Info Trade" - kontakt z doradcą Info Trade,
w opcji 5 - "pomoc w obsłudze lokat i depozytów" - kontakt z dedykowanym doradcą.

Jednocześnie zapewniamy, iż kontakt telefoniczny z indywidualnym Doradcą CitiService pozostaje bez zmian, a ich obecne numery telefonów są nadal aktualne.

Mamy nadzieję, że wprowadzone usprawnienia zwiększą Państwa zadowolenie ze współpracy z Bankiem.

Archiwum Aktualności CitiService