O Banku

O Banku

O Banku

O Banku

Niemal każda instytucja finansowa dysponuje ogromnymi możliwościami, ma nowoczesne produkty i usługi. Jednak to ludzie świadczą o jej prawdziwej wartości...

Każdy bank tworzą ludzie. Dla ludzi. Dzięki ich profesjonalizmowi, pomysłom, indywidualnemu podejściu do każdego Klienta, możliwe jest budowanie partnerskich relacji i zaproponowanie najlepszych produktów czy usług bankowych. Tacy ludzie pracują w Citi Handlowy. Tacy ludzie mogą pracować dla Państwa.

Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów. Citi Handlowy powstał z połączenia Banku Handlowego w Warszawie S.A. - najstarszego komercyjnego banku w Polsce i Citibank (Poland) S.A. Tak właśnie, w marcu 2001 roku, narodziła się jedna z najsilniejszych instytucji finansowych w naszym kraju, która stanowi integralną część grupy Citi - wiodącej globalnej instytucji finansowej, prowadzącej około 200 milionów rachunków i działającej w ponad 160 krajach i jurysdykcjach. Citi obsługuje klientów indywidualnych, korporacyjnych, rządowych i instytucjonalnych zapewniając im bogaty wachlarz produktów i usług finansowych w zakresie bankowości detalicznej, bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, usług maklerskich, bankowości transakcyjnej oraz zarządzania majątkiem.

Obecnie Citi prowadzi działalność poprzez swoje dwie główne jednostki operacyjne: Citicorp, obejmującą kluczowe obszary działalności Citi, oraz Citi Holdings, w której zebrano aktywa i biznesy, które nie są kluczowe dla przyszłego rozwoju firmy. Citicorp obejmuje Global Consumer Banking (bankowość detaliczna) oraz Institutional Clients Group (bankowość korporacyjna) i koncentruje się na oferowaniu Klientom najwyższej klasy produktów i usług przy wykorzystaniu wyjątkowej globalnej sieci Citi, obecnej również na wielu rynkach wschodzących.

W naszej szerokiej ofercie skierowanej zarówno do Klientów instytucjonalnych, jak i indywidualnych, znajdziecie Państwo:

  • innowacyjne i nowoczesne produkty,
  • rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb,
  • światową technologię,
  • wygodny dostęp do produktów poprzez internet, telefon i sieć oddziałów,
  • dostęp do globalnej sieci Citi

W ofercie Banku, oprócz klasycznych usług bankowych, znajdują się również usługi i produkty rynku kapitałowego oferowane przez Dom Maklerski Banku Handlowego S.A. oraz produkty Handlowy Leasing Sp. z o.o.

Citi Handlowy od początku swej działalności otrzymał wiele prestiżowych tytułów i wyróżnień zarówno krajowych, jak i zagranicznych, które stanowią o jego renomie na rynku usług finansowych.

Odpowiedzialność społeczna

Bank jest instytucją finansową o wysokim poczuciu odpowiedzialności społecznej. Misję nowoczesnej filantropii realizujemy za pośrednictwem założonej przez nas Fundacji Citi Handlowy im. Leopolda Kronenberga, która wspiera prace na rzecz dobra publicznego w zakresie edukacji finansowej, promocji przedsiębiorczości, ochrony dziedzictwa kulturowego i rozwoju lokalnego. Edukacja finansowa jest priorytetowym obszarem działalności Fundacji. W 2013 roku w partnerstwie z instytucjami publicznymi prowadziła 9 programów, w tym "Moje Finanse, największy w Europie program edukacji finansowej pod względem zasięgu. Fundacja Citi Handlowy jest również koordynatorem jednego z największych i najlepiej ocenianych programów wolontariatu pracowniczego w Polsce - Programu Wolontariatu Pracowniczego Citi Handlowy. W latach 2006-2013 w prace na rzecz innych wolontariusze Banku i spółek Citi działających w Polsce zaangażowali się prawie 14 tysięcy razy, zrealizowali ponad 1200 projektów i przepracowali ponad 90 tysięcy godzin.

Działania środowiskowe

Jedną z podstawowych zasad postępowania pracowników Banku jest dbałość o środowisko naturalne. Działalność Banku prowadzona jest w ekologiczny i społecznie odpowiedzialny sposób, jak również w myśl zasady zrównoważonego rozwoju. W 2007 roku Uchwałą Zarządu Bank wprowadził Plan Zarządzania Środowiskiem. W kolejnych latach wprowadzono System Zarządzania Środowiskowego oraz System Zarządzania Energią. Potwierdzeniem efektywności działania obu systemów było otrzymanie w 2013 roku Certyfikatu ISO 14001:2004 oraz w 2014 Certyfikatu ISO 50001:2011.
Cele i zadania Banku w tym zakresie zostały określone w Police Środowiskowej i Polityce Energetycznej.