Biuro prasowe

Wszystkie informacje

Wszystkie informacje

26 kwietnia 2021

Citi Handlowy wydaje kartę dla fanów zakupów na AliExpress

AliExpress, globalna internetowa platforma detaliczna będąca częścią Alibaba Group, oraz Citi Handlowy nawiązały współpracę, w ramach której bank wyda co-brandową kartę kredytową Visa, oferującą posiadaczom vouchery i kupony na zakupy w AliExpress oraz rabaty zniżkowe u partnerów banku. Dzięki współpracy obu firm, zakupy staną się nie tylko łatwiejsze, ale mogą też być tańsze.

Żeby móc cieszyć się kartą wystarczy złożyć wniosek na stronie banku, na którą trafimy poprzez baner dostępny w aplikacji lub na stronie internetowej AliExpress. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu biometrycznemu, które Citi Handlowy, lider rynku produktów kartowych w naszym kraju, wprowadził niemal dwa lata temu, wystarczy zrobić sobie selfie, żeby zweryfikować swoją tożsamość. Tym samym można przeprowadzić cały proces wnioskowania online bez wychodzenia z domu.

“W czasach pandemii i związanych z nią ograniczeń, zakupy internetowe stały się jeszcze ważniejsze. Dziś nie wychodząc z domu możemy kupić praktycznie wszystko, a AliExpress to niewątpliwie jedna z ulubionych platform zakupowych Polaków. Dlatego cieszymy się, że możemy zaoferować wspólnie pierwszą na rynku co-brandową kartę e-commerce, która nie tylko umożliwi proste i bezpieczne zakupy, ale przede wszystkim dostarczy dodatkowych korzyści naszym wspólnym klientom,” mówi Katarzyna Przybyła, odpowiadająca za Pion Niezabezpieczonych Produktów Kredytowych w banku Citi Handlowy.

W ostatnim okresie, AliExpress odnotował trzycyfrowy wzrost w Polsce, obecnie najszybciej rozwijającym się rynku w Europie. Szczególnie wysoka sprzedaż pochodzi z takich segmentów jak dom, zdrowie i fitness oraz elektronika użytkowa, a wiele produktów jest wysyłanych w ciągu 3 dni z polskich magazynów AliExpress. W zeszłym miesiącu platforma uruchomiła gwarantowaną 15-dniową usługę dostawy przesyłek bezpośrednio z Chin.

„Citi Handlowy jest wieloletnim partnerem AliExpress i jesteśmy dumni ze współpracy nad wprowadzeniem tej pierwszej w swoim rodzaju karty e-commerce na polskim rynku” - powiedział Gary Topp, dyrektor generalny AliExpress na Europę Środkową i Wschodnią. „Uważamy, że korzyści płynące z karty, w połączeniu z opłacalną ofertą, z której słynie AliExpress, nagrodzą posiadaczy kart najlepszą możliwą ofertą w polskim e-commerce”.

Wspólnie obie instytucje przygotowały naprawdę bogatą propozycję dla klientów. Po pierwsze nagradzamy ich już na starcie. Za aktywację karty i dokonanie nią chociażby jednej transakcji bezgotówkowej jej posiadacze otrzymają voucher o wartości 50 zł do wykorzystania na zakupy w AliExpress. Dodatkowo, po zalogowaniu się na stronę lub do aplikacji mobilnej AliExpress i wpisaniu swojego numeru Karty Citibank-AliExpress otrzymają kupon powitalny o wartości 20 zł. Jednak z karty warto korzystać cały czas. Płacąc nią co miesiąc za zakupy minimum 300 zł posiadacze otrzymają w każdym cyklu rozliczeniowym punkty, które mogą wymienić w serwisie Citibank Online na voucher o wartości 15 zł do wydania w AliExpress. I tak co miesiąc przez okres nawet 3 lat. Nagród nie trzeba wymieniać co miesiąc. Można je skumulować i zbierać nawet przez sześć okresów rozliczeniowych, a następnie wymienić na voucher o wyższej wartości. Gdyby tego było mało – dla posiadaczy karty jeden dzień w miesiącu jest wyjątkowy - jeżeli każdego 8 dnia miesiąca zapłacą Kartą Citibank-AliExpress w AliExpress minimum 100 zł otrzymają dodatkowo kupon na zakupy o wartości 20 zł.

powrót