TRYB PRZYJMOWANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI KLIENTÓW Biura Maklerskiego Banku Handlowego


Każdy Klient może złożyć reklamację, w którym może zgłosić zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Biuro Maklerskie lub działalności Biura Maklerskiego.

Reklamacje należy złożyć do Biura Maklerskiego:

  • w formie pisemnej (listownie), lub
  • osobiście za pośrednictwem Punktów Usług Maklerskich. Pełna Lista Punktów Usług Maklerskich jest dostępna na naszej stronie: Lista Punktów Usług Maklerskich
  • składane telefonicznie, lub
  • w formie elektronicznej, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej (np. poczta elektroniczna)

W przypadku złożenia reklamacji w sposób inny niż listownie, Biuro Maklerskie na życzenie Klienta przekazuje mu potwierdzenie złożenia reklamacji w trybie z nim uzgodnionym.

Reklamacja powinna zawierać:

  • opis zdarzenia, które jest jej przedmiotem
  • podanie nazwiska pracownika obsługującego klienta (lub okoliczności pozwalających na jego identyfikację)
  • w przypadku poniesienia szkody, określenie w sposób wyraźny roszczenia Klienta z tytułu reklamacji

Reklamacje wniesione do Biura Maklerskiego są rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.


Telecentrum

Tel. (+48 22) 690 11 11
Tel. (+48 22) 692 24 84

(w przypadku dwóch ostatnich numerów należy wybrać opcje połączenia z Biurem Maklerskim)
czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 18.00