• Klient indywidualny
  • Citigold
  • Citigold Private Client
  • Mikroprzedsiębiorstwa
  • Przedsiębiorstwa i korporacje
  • Biuro Maklerskie
  • Kontakt
  • Oddziały
  • EN
Citi Handlowy
  • Zespół ekspertów
  • Doradztwo i analizy
    • Doradztwo Inwestycyjne
    • Analizy rynkowe
    • Webinaria
    • MiFID II
  • Produkty bankowe
    • Konto Osobiste Citigold
    • Oszczędzanie
    • Inwestycje
    • Ubezpieczenia
    • Waluty
    • Kredyty
    • Karty
  • Oferty i przywileje
    • Oferty specjalne
    • Citigold Lounge Pass
    • Citi Specials
    • Mastercard Ultime
  • Otwórz konto
  • Aplikuj o kartę
  • Konto osobiste
  • Karta kredytowa
  • Pożyczka gotówkowa
Zeskanuj kod QR swoim telefonem i pobierz aplikację Pobierz aplikację Pobierz aplikację
  • Citibank Online
    Klienci indywidualni i przedsiębiorcy
  • DMBH Online
    Klienci Biura Maklerskiego
  • CitiDirect BE
    Korporacje, przedsiębiorstwa, samorządy
  • CitiDirect BE Mobile
    Korporacje, przedsiębiorstwa, samorządy
  • Strona główna
  • Ubezpieczenia
  • Obsługa ubezpieczeń

Składanie roszczeń

Składanie roszczeń dla produktów ubezpieczeniowych.

Bank wspiera Klientów w procesie składania roszczeń. Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje w jaki sposób należy zgłosić roszczenie

  • WARTA Plan na Przyszłość

    Sposób składania roszczeń w przypadku zajścia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową bezpośrednio do Ubezpieczyciela:

    • poprzez formularz online udostępniony na stronie www.warta.pl,
    • telefonicznie, pod numerem: (+48) 502 308 308 lub (+48) 801 308 308,
    • korespondencyjnie na adres ze strony internetowej www.warta.pl.

    Za dzień złożenia wniosku o wypłatę świadczenia uznaje się datę wpływu wniosku do Ubezpieczyciela. Zasady zgłoszenia wniosku o wypłatę świadczenia oraz terminy realizacji wniosku przez Ubezpieczyciela wskazane są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia oraz na stronie www.warta.pl.

  • Bezpieczne Raty

    Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. w wybrany sposób:

    • przez portal e-roszczenie: www.eroszczenie.nn.pl,
    • pisemnie na adres:
      Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A.,
      Zespół Obsługi Świadczeń,
      ul. Topiel 12,
      00-342 Warszawa.

    Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Banku w wybrany sposób:

    • u konsultanta infolinii Citiphone pod numerem telefonu:
      (+48) 22 692 24 84,
    • korespondencyjnie na adres Banku:
      Bank Handlowy w Warszawie S.A.,
      Zespół Obsługi Produktów Ubezpieczeniowych i Inwestycyjnych,
      ul. Pstrowskiego 16,
      10-602 Olsztyn.

    Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz na stronie w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia).

    W zakresie ryzyka Utraty Pracy lub wystąpienie Złamania (dotyczy pakietu Premium):

    Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do MetLife w wybrany sposób:

    • pisemnie na adres:
      Telbridge sp. z o. o. sp. k.,
      ul. Fabryczna 5A,
      00-446 Warszawa.
    • mailowo na adres: metlife_iloe@telbridge.pl,

    Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Banku w wybrany sposób:

    • u konsultanta infolinii Citiphone pod numerem telefonu:
      (+48) 22 692 24 84,
    • korespondencyjnie na adres Banku:
      Bank Handlowy w Warszawie S.A.,
      Zespół Obsługi Produktów Ubezpieczeniowych i Inwestycyjnych,
      ul. Pstrowskiego 16,
      10-602 Olsztyn.

    Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz na stronie w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia).

  • Super Bezpieczne Raty

    Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. w wybrany sposób:

    • przez portal e-roszczenie: www.eroszczenie.nn.pl,
    • pisemnie na adres:
      Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A.,
      Zespół Obsługi Świadczeń,
      ul. Topiel 12,
      00-342 Warszawa.

    Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Banku w wybrany sposób:

    • u konsultanta infolinii Citiphone pod numerem telefonu:
      (+48) 22 692 24 84,
    • korespondencyjnie na adres Banku:
      Bank Handlowy w Warszawie S.A.,
      Zespół Obsługi Produktów Ubezpieczeniowych i Inwestycyjnych,
      ul. Pstrowskiego 16,
      10-602 Olsztyn.

    Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz na stronie w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia).

  • CreditShield Standard/Premium

    Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. w wybrany sposób:

    • przez portal e-roszczenie: www.eroszczenie.nn.pl,
    • pisemnie na adres:
      Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A.,
      Zespół Obsługi Świadczeń,
      ul. Topiel 12,
      00-342 Warszawa.

    Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Banku w wybrany sposób:

    • u konsultanta infolinii Citiphone pod numerem telefonu:
      (+48) 22 692 24 84,
    • korespondencyjnie na adres Banku:
      Bank Handlowy w Warszawie S.A.,
      Zespół Obsługi Produktów Ubezpieczeniowych i Inwestycyjnych,
      ul. Pstrowskiego 16,
      10-602 Olsztyn.

    W zakresie ryzyka Utraty Pracy lub wystąpienie Złamania (dotyczy CreditShield Premium):

    Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do MetLife w wybrany sposób:

    • pisemnie na adres:
      Telbridge sp. z o. o. sp. k.,
      ul. Fabryczna 5A,
      00-446 Warszawa.
    • mailowo na adres: metlife_iloe@telbridge.pl,

    Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Banku w wybrany sposób:

    • u konsultanta infolinii Citiphone pod numerem telefonu:
      (+48) 22 692 24 84,
    • korespondencyjnie na adres Banku:
      Bank Handlowy w Warszawie S.A.,
      Zespół Obsługi Produktów Ubezpieczeniowych i Inwestycyjnych,
      ul. Pstrowskiego 16,
      10-602 Olsztyn.

    Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz na stronie w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia).

  • CreditShield Plus, CreditShield – umowa grupowa

    Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. w wybrany sposób:

    • przez portal e-roszczenie: www.eroszczenie.nn.pl
    • pisemnie na adres:
      Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A.,
      Zespół Obsługi Świadczeń,
      ul. Topiel 12,
      00-342 Warszawa.

    Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Banku w wybrany sposób:

    • u konsultanta infolinii Citiphone pod numerem telefonu:
      (+48) 22 692 24 84,
    • korespondencyjnie na adres Banku:
      Bank Handlowy w Warszawie S.A.,
      Zespół Obsługi Produktów Ubezpieczeniowych i Inwestycyjnych,
      ul. Pstrowskiego 16,
      10-602 Olsztyn.

    W zakresie ryzyka Utraty Pracy lub śmierci Ubezpieczonego wskutek Nieszczęśliwego wypadku, jeśli w chwili śmierci Ubezpieczony nie był uprawniony do objęcia go ochroną z tytułu Utraty Pracy i nie otrzymywał Świadczenia Ubezpieczeniowego z tytułu Utraty Pracy:

    • pisemnie na adres:
      Telbridge sp. z o. o. sp. k.,
      ul. Fabryczna 5A,
      00-446 Warszawa.
    • mailowo na adres:
      metlife_iloe@telbridge.pl
    • telefonicznie u konsultanta infolinii CitiPhone, pod numerem telefonu:
      (+48) 22 692 24 84 lub (+48) 22 362 2484 (koszt połączenia wg aktualnej taryfy operatora),
    • korespondencyjnie na adres Banku:
      Bank Handlowy w Warszawie S.A.
      Sektor Bankowości Detalicznej,
      Biuro ds. Współpracy z Klientem,
      Ul. Goleszowska 6
      01-249 Warszawa,
    • osobiście w oddziałach Citi Handlowy.

    Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz na stronie w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia).

  • Polisa na Dobre Życie/Polisa na Dobry Początek/Program oszczędnościowy z ubezpieczeniem na życie (Plus)

    Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. w wybrany sposób:

    • przez portal e-roszczenie: www.eroszczenie.nn.pl,
    • pisemnie na adres:
      Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A.,
      Zespół Obsługi Świadczeń,
      ul. Topiel 12,
      00-342 Warszawa.

    Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Banku w wybrany sposób:

    • u konsultanta infolinii Citiphone pod numerem telefonu:
      (+48) 22 692 24 84,
    • korespondencyjnie na adres Banku:
      Bank Handlowy w Warszawie S.A.
      Zespół Obsługi Produktów Ubezpieczeniowych i Inwestycyjnych,
      ul. Pstrowskiego 16,
      10-602 Olsztyn.

    Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz na stronie w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia).

  • Bezpieczna Droga, Twoja Ochrona, Ochrona NW, Hospitalizacja NW, Hospitalizacja Profit, Hospitalizacja Plus, Bezpieczny Każdy Dzień

    Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. w wybrany sposób:

    • przez portal e-roszczenie: www.eroszczenie.nn.pl
    • pisemnie na adres:
      Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A.,
      Zespół Obsługi Świadczeń,
      ul. Topiel 12,
      00-342 Warszawa.

    Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Banku w wybrany sposób:

    • u konsultanta infolinii Citiphone pod numerem telefonu:
      (+48) 22 692 24 84,
    • korespondencyjnie na adres Banku:
      Bank Handlowy w Warszawie S.A.,
      Zespół Obsługi Produktów Ubezpieczeniowych i Inwestycyjnych,
      ul. Pstrowskiego 16,
      10-602 Olsztyn.

    Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz na stronie w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia).

  • Świat bez granic

    Sposób składania roszczeń:

    • telefonicznie kontaktując się z Centrum Alarmowym, pod numerem telefonu: +48 22 205 50 55.
      Ubezpieczony lub osoba przez niego upoważniona powinni:
      • podać numer Polisy wraz z nazwiskiem Ubezpieczonego,
      • dokładnie opisać osobie dyżurującej sytuację, w jakiej znajduje się Ubezpieczony,
      • określić, jakiej pomocy potrzebuje;
        • stosować się do zaleceń Centrum Alarmowego. Udzielić informacji i niezbędnych pełnomocnictw oraz umożliwić Centrum Alarmowemu dokonanie czynności niezbędnych do ustalenia okoliczności powstania szkody, zasadności i wysokości roszczenia;
        • upoważnić lekarzy prowadzących w kraju i za granicą do udzielenia Centrum Alarmowemu wszelkich informacji dotyczących Ubezpieczonego i jego schorzeń w celu umożliwienia Centrum Alarmowemu dokonania czynności niezbędnych do ustalenia okoliczności powstania szkody, zasadności i wysokości roszczenia. Odmowa udzielenia upoważnienia jest równoznaczna z odstąpieniem od roszczenia;
        • współpracować z Centrum Alarmowym w zakresie niezbędnym do umożliwienia uzyskania przez nie dokumentacji medycznej zawierającej rozpoznanie oraz opis przebiegu leczenia z wynikami badań
  • Platynowa Ochrona Plus

    Sposób składania roszczeń w przypadku zajścia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową bezpośrednio do Ubezpieczyciela:

    • poprzez formularz online udostępniony na stronie www.warta.pl,
    • telefonicznie, pod numerem: (+48) 502 308 308 lub (+48) 801 308 308,
    • korespondencyjnie na adres ze strony internetowej www.warta.pl.

    Za dzień złożenia wniosku o wypłatę świadczenia uznaje się datę wpływu wniosku do Ubezpieczyciela. Zasady zgłoszenia wniosku o wypłatę świadczenia oraz terminy realizacji wniosku przez Ubezpieczyciela wskazane są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia oraz na stronie www.warta.pl.

  • Portfel Inwestycyjny, Globalny Portfel Inwestycyjny, Portfel Funduszy Zagranicznych, Portfel Inwestycyjny Premium, Portfel Inwestycyjny Premium Dolar, Portfel Inwestycyjny Premium Euro, Program Inwestycyjny z Ubezpieczeniem na życie, Program Inwestycyjny Plus, Plan Inwestycyjny Optimum

    Sposób zawiadomienia o zajściu zdarzenia ubezpieczeniowego oraz składania roszczeń:

    • u Opiekuna w Oddziale Citi Handlowy,
    • korespondencyjnie na adres:
      AEGON TU na Życie S.A.,
      Centrum Operacyjne,
      ul. Katowicka 47,
      41-500 Chorzów.

    Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale.

  • WARTA Ochrona na Drodze i WARTA Plan na Wypadek

    Sposób składania roszczeń w przypadku zajścia zdarzenia:

    • na stronie internetowej Warta - www.warta.pl:
      • Wejdź na stronę warta.pl w zakładkę „likwidacja szkód”,
      • Wybierz zgłoszenie szkody z polisy „osobowej”,
      • Wypełnij formularz zgodnie ze wskazówkami na stronie i wyślij.
    • telefonicznie w Centrum Obsługi Klienta, pod numerem telefonu: (+48) 502 308 308 lub (+48) 801 308 308 (opłata zgodna z taryfą operatora):
      • Przygotuj niezbędne dokumenty np. numer polisy, nazwę ubezpieczenia oraz krótki opis zdarzenia,
      • Zadzwoń pod numer telefonu: +48 502 308 308 lub +48 801 308 308 (opłata zgodna z taryfą operatora) i wybierz „Obsługa szkód”, a następnie „Zgłoszenie szkody”,
      • Udziel konsultantowi niezbędnych informacji,
      • Doślij brakujące dokumenty wskazane przez konsultanta pocztą lub poprzez formularz na stronie www.warta.pl,

    Po rejestracji zgłoszenia, skontaktuje się z Tobą przedstawiciel Warty w celu zakończenia procesu likwidacji szkody.

  • Ubezpieczenie Citigold Private Client

    W przypadku urazu, choroby, utraty, kradzieży lub szkody, a także pozostałych zdarzeń beneficjent powinien niezwłocznie zgłosić zdarzenie ubezpieczeniowe do AXA Assistance za pośrednictwem:

    • infolinii CitiPhone, pod numerem +48 22 692 22 00 lub 800 30 30 30 (serwis dostępny jest przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu dla celów zgłoszenia zdarzenia m.in. nagłego wypadku medycznego, konieczności repatriacji, utraty, kradzieży lub szkody).

    Zgodnie z wdrożonymi procedurami, pierwsze zgłoszenie szkody zawsze odbywa się poprzez kontakt telefoniczny z bankiem i przekierowanie do ubezpieczyciela z uwagi na autoryzację uprawnień klienta po stronie banku, ponieważ ubezpieczyciel nie otrzymuje baz danych ubezpieczonych.

  • Ubezpieczenie podróży dla posiadaczy kart kredytowych Citibank Mastercard World Signia Ultime /World Elite Mastercard Ultime

    W przypadku wystąpienia zdarzenia ubezpieczeniowego, ubezpieczony lub osoba występująca w jego imieniu zobowiązana jest do niezwłocznego zgłoszenia zdarzenia ubezpieczeniowego w telefonicznym Centrum Pomocy Assistance za pośrednictwem:

    • infolinii CitiPhone, pod numerem telefonu +48 22 692 24 84 lub 48 22 362 24 84 w celu zawiadomienia ubezpieczyciela o zajściu zdarzenia ubezpieczeniowego poprzez przedstawienie zgodnych z prawdą wyjaśnień dotyczących powstania i następstw takiego zdarzenia oraz wszelkich innych umów ubezpieczenia w zakresie tych samych ryzyk.

    Zgodnie z wdrożonymi procedurami, pierwsze zgłoszenie szkody zawsze odbywa się poprzez kontakt telefoniczny z bankiem i przekierowanie do ubezpieczyciela z uwagi na autoryzację uprawnień klienta po stronie banku, ponieważ ubezpieczyciel nie otrzymuje baz danych ubezpieczonych.

  • WARTA Ochrona

    Sposób składania roszczeń w przypadku zajścia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową bezpośrednio do Ubezpieczyciela:

    • poprzez formularz online udostępniony na stronie https://www.warta.pl/pomoc-i-obsluga/zgloszenie-szkody/formularz-zycie/insured-data,
    • telefonicznie, pod numerem: (+48) 502 308 308 lub (+48) 801 308 308,
    • korespondencyjnie na adres ze strony internetowej www.warta.pl.

    Za dzień złożenia wniosku o wypłatę świadczenia uznaje się datę wpływu wniosku do Ubezpieczyciela. Zasady zgłoszenia wniosku o wypłatę świadczenia oraz terminy realizacji wniosku przez Ubezpieczyciela wskazane są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia oraz na stronie www.warta.pl.

  • WARTA Posag

    Sposób składania roszczeń w przypadku zajścia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową bezpośrednio do Ubezpieczyciela:

    • poprzez formularz online udostępniony na stronie https://www.warta.pl/pomoc-i-obsluga/zgloszenie-szkody/formularz-zycie/insured-data,
    • telefonicznie, pod numerem: (+48) 502 308 308 lub (+48) 801 308 308,
    • korespondencyjnie na adres ze strony internetowej www.warta.pl.

    Za dzień złożenia wniosku o wypłatę świadczenia uznaje się datę wpływu wniosku do Ubezpieczyciela. Zasady zgłoszenia wniosku o wypłatę świadczenia oraz terminy realizacji wniosku przez Ubezpieczyciela wskazane są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia oraz na stronie www.warta.pl.

Citi Handlowy
  • O banku
    • O nas
    • Relacje inwestorskie
    • Fundacja Kronenberga
    • Kariera
  • Informacje
    • Biuro prasowe
    • Aktualności
    • Kursy Walut
    • Magazyn
    • RODO
  • Bankowość Elektroniczna
    • Bankowość internetowa
    • Dostęp mobilny
    • Citi Direct
    • Biuro Maklerskie Citi Handlowy
    • Dyrektywa PSD2 i otwarta bankowość
  • Przydatne Informacje
    • Dokumenty
    • Oprocentowanie
    • Regulacje UE
  • Pomoc
    • Kontakt
    • Pytania i odpowiedzi
    • Placówki
    • Zastrzeż kartę
  • Promocje i oferty
    • Citi Specials
O banku
  • O nas
  • Relacje inwestorskie
  • Fundacja Kronenberga
  • Kariera
Informacje
  • Biuro prasowe
  • Aktualności
  • Kursy Walut
  • Magazyn
  • RODO
Bankowość Elektroniczna
  • Bankowość internetowa
  • Dostęp mobilny
  • Citi Direct
  • Biuro Maklerskie Citi Handlowy
  • Dyrektywa PSD2 i otwarta bankowość
Przydatne Informacje
  • Dokumenty
  • Oprocentowanie
  • Regulacje UE
Pomoc
  • Kontakt
  • Pytania i odpowiedzi
  • Placówki
  • Zastrzeż kartę
Promocje i oferty
  • Citi Specials
  • Copyright © 2023 Bank Handlowy w Warszawie S.A.
  • Zasady korzystania z serwisu
  • Bezpieczeństwo
  • Polityka Cookie
Kod SWIFT: CITIPLPX
Citi Handlowy