Bank wspiera Klientów w procesie składania roszczeń. Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje w jaki sposób należy zgłosić roszczenie
Sposób składania roszczeń w przypadku zajścia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową bezpośrednio do Ubezpieczyciela:
Za dzień złożenia wniosku o wypłatę świadczenia uznaje się datę wpływu wniosku do Ubezpieczyciela. Zasady zgłoszenia wniosku o wypłatę świadczenia oraz terminy realizacji wniosku przez Ubezpieczyciela wskazane są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia oraz na stronie www.warta.pl.
Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. w wybrany sposób:
Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Banku w wybrany sposób:
Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz na stronie w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia).
W zakresie ryzyka Utraty Pracy lub wystąpienie Złamania (dotyczy pakietu Premium):
Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do MetLife w wybrany sposób:
Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Banku w wybrany sposób:
Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz na stronie w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia).
Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. w wybrany sposób:
Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Banku w wybrany sposób:
Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz na stronie w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia).
Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. w wybrany sposób:
Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Banku w wybrany sposób:
W zakresie ryzyka Utraty Pracy lub wystąpienie Złamania (dotyczy CreditShield Premium):
Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do MetLife w wybrany sposób:
Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Banku w wybrany sposób:
Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz na stronie w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia).
Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. w wybrany sposób:
Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Banku w wybrany sposób:
W zakresie ryzyka Utraty Pracy lub śmierci Ubezpieczonego wskutek Nieszczęśliwego wypadku, jeśli w chwili śmierci Ubezpieczony nie był uprawniony do objęcia go ochroną z tytułu Utraty Pracy i nie otrzymywał Świadczenia Ubezpieczeniowego z tytułu Utraty Pracy:
Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz na stronie w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia).
Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. w wybrany sposób:
Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Banku w wybrany sposób:
Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz na stronie w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia).
Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. w wybrany sposób:
Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić do Banku w wybrany sposób:
Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale oraz na stronie w zakładce Dokumenty (sekcja Ubezpieczenia).
Sposób składania roszczeń:
Sposób składania roszczeń w przypadku zajścia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową bezpośrednio do Ubezpieczyciela:
Za dzień złożenia wniosku o wypłatę świadczenia uznaje się datę wpływu wniosku do Ubezpieczyciela. Zasady zgłoszenia wniosku o wypłatę świadczenia oraz terminy realizacji wniosku przez Ubezpieczyciela wskazane są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia oraz na stronie www.warta.pl.
Sposób zawiadomienia o zajściu zdarzenia ubezpieczeniowego oraz składania roszczeń:
Dokumenty wymagane do złożenia roszczenia wyszczególnione są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, mających zastosowanie do posiadanego produktu ubezpieczeniowego, dostępnych w oddziale.
Sposób składania roszczeń w przypadku zajścia zdarzenia:
Po rejestracji zgłoszenia, skontaktuje się z Tobą przedstawiciel Warty w celu zakończenia procesu likwidacji szkody.
W przypadku urazu, choroby, utraty, kradzieży lub szkody, a także pozostałych zdarzeń beneficjent powinien niezwłocznie zgłosić zdarzenie ubezpieczeniowe do AXA Assistance za pośrednictwem:
Zgodnie z wdrożonymi procedurami, pierwsze zgłoszenie szkody zawsze odbywa się poprzez kontakt telefoniczny z bankiem i przekierowanie do ubezpieczyciela z uwagi na autoryzację uprawnień klienta po stronie banku, ponieważ ubezpieczyciel nie otrzymuje baz danych ubezpieczonych.
W przypadku wystąpienia zdarzenia ubezpieczeniowego, ubezpieczony lub osoba występująca w jego imieniu zobowiązana jest do niezwłocznego zgłoszenia zdarzenia ubezpieczeniowego w telefonicznym Centrum Pomocy Assistance za pośrednictwem:
Zgodnie z wdrożonymi procedurami, pierwsze zgłoszenie szkody zawsze odbywa się poprzez kontakt telefoniczny z bankiem i przekierowanie do ubezpieczyciela z uwagi na autoryzację uprawnień klienta po stronie banku, ponieważ ubezpieczyciel nie otrzymuje baz danych ubezpieczonych.
Sposób składania roszczeń w przypadku zajścia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową bezpośrednio do Ubezpieczyciela:
Za dzień złożenia wniosku o wypłatę świadczenia uznaje się datę wpływu wniosku do Ubezpieczyciela. Zasady zgłoszenia wniosku o wypłatę świadczenia oraz terminy realizacji wniosku przez Ubezpieczyciela wskazane są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia oraz na stronie www.warta.pl.
Sposób składania roszczeń w przypadku zajścia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową bezpośrednio do Ubezpieczyciela:
Za dzień złożenia wniosku o wypłatę świadczenia uznaje się datę wpływu wniosku do Ubezpieczyciela. Zasady zgłoszenia wniosku o wypłatę świadczenia oraz terminy realizacji wniosku przez Ubezpieczyciela wskazane są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia oraz na stronie www.warta.pl.