

Zarządzaj swoimi zgodami marketingowymi
- Strona główna
- Zarządzaj swoimi zgodami marketingowymi
Bądź z nami na bieżąco!
Zgoda na kontakt z bankiem pozwoli Ci zarządzać i monitorować swoje finanse, a nam pomoże w lepszym zaadresowaniu Twoich potrzeb związanych z bankowaniem.
Dzięki zgodzie na kontakt będziemy mogli informować Cię o ważnych zmianach w naszej relacji czy ofercie produktowej, a także o promocjach i nowościach, które mogą być dla Ciebie interesujące.
Każdy klient może swobodnie zarządzać zgodami marketingowymi dotyczącymi kanałów komunikacji i wybrać wygodny dla siebie sposób kontaktu z bankiem.
Zgody są dobrowolne, zatem masz prawo w każdym momencie je włączyć, wycofać a także decydować o sposobie przesyłania informacji handlowych.
Dostępne kanały komunikacji to: e-mail, SMS, system bankowości elektronicznej Citibank Online, aplikacja mobilna Citi Mobile, powiadomienia w aplikacjach.
Jak zmienić zgody?
Citibank Online
- Zaloguj się do usługi bankowości elektronicznej Citibank Online.
- Wybierz zakładkę Usługi i Profil > Mój Profil > Moje zgody.
- W zakładce Moje zgody, masz możliwość zarządzania poniższymi zgodami:
- Zgoda na otrzymywanie komunikacji marketingowej poprzez wiadomość e-mail
- Zgoda na otrzymywanie komunikacji marketingowej poprzez wiadomość sms
- Zgoda na otrzymywanie komunikacji marketingowej poprzez powiadomienia w aplikacji Citi Mobile. W tym przypadku pamiętaj o dodatkowym zaznaczeniu opcji Aktywuj powiadomienia w aplikacji Citi Mobile (po zalogowaniu do aplikacji wybierz zakładkę Profil i Ustawienia – znajduje się ona w lewym górnym rogu przy Twoim imieniu, następnie wybierz zakładkę Ustawienia Citi Mobile Token, powiadomień, sposobu logowania > Powiadomienia).
- Zgoda na otrzymywanie komunikacji marketingowej poprzez system bankowości elektronicznej
- Zgoda na otrzymywanie komunikacji marketingowej poprzez aplikację mobilną
- Cofnięcie sprzeciwu na przetwarzanie przez Bank danych osobowych w celu informowania o usługach partnerów w trakcie trwania umowy
- Cofnięcie sprzeciwu na przetwarzanie przez Bank danych osobowych w celu informowania o usługach Banku w trakcie trwania umowy
- Zgoda na przetwarzanie danych po wygaśnięciu umowy
- Zgoda na kontakt telefoniczny w celach marketingowych
- Po oznaczeniu zgód zgodnych z preferencjami zapisz zmiany klikając przycisk „Potwierdzam zgodę”.
Aplikacja Citi Mobile
- W zakładce Powiadomienia, masz możliwość zarządzania powiadomieniami dla aplikacji Citi Mobile:
- Powiadomienia dla karty kredytowej
- Powiadomienia dla konta
- Powiadomienia o produktach i usługach
- Zaloguj się do aplikacji Citi Mobile.
- Wybierz zakładkę Profil i Ustawienia – znajduje się ona w lewym górnym rogu przy Twoim imieniu.
- Następnie wybierz zakładkę Ustawienia Citi Mobile Token, powiadomień, sposobu logowania > Powiadomienia.
Pozostałe
Zgody na komunikację elektroniczną możesz także zmienić poprzez:
- Wizytę w wybranym Oddziale.
- Kontakt z CitiPhone od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00—21:00.
tel. (+48 22) 692 24 84
tel. (+48 22) 362 24 84
Koszt połączenia zgodny z taryfą Twojego operatora. - Wysyłając wiadomość w bankowości elektroniczną Citibank Online poprzez zakładkę Kontakt.