Zarządzaj swoimi zgodami marketingowymi

karta kredytowa

Bądź z nami na bieżąco!

Zgoda na kontakt z bankiem pozwoli Ci zarządzać i monitorować swoje finanse, a nam pomoże w lepszym zaadresowaniu Twoich potrzeb związanych z bankowaniem.
Dzięki zgodzie na kontakt będziemy mogli informować Cię o ważnych zmianach w naszej relacji czy ofercie produktowej, a także o promocjach i nowościach, które mogą być dla Ciebie interesujące.

Każdy klient może swobodnie zarządzać zgodami marketingowymi dotyczącymi kanałów komunikacji i wybrać wygodny dla siebie sposób kontaktu z bankiem.

Zgody są dobrowolne, zatem masz prawo w każdym momencie je włączyć, wycofać a także decydować o sposobie przesyłania informacji handlowych.

Dostępne kanały komunikacji to: e-mail, SMS, system bankowości elektronicznej Citibank Online, aplikacja mobilna Citi Mobile, powiadomienia w aplikacjach.

karta kredytowa


Citibank Online

  1. Zaloguj się do usługi bankowości elektronicznej Citibank Online.
  2. Wybierz zakładkę Usługi i Profil > Mój Profil > Moje zgody.
  3. W zakładce Moje zgody, masz możliwość zarządzania poniższymi zgodami:
    • Zgoda na otrzymywanie komunikacji marketingowej poprzez wiadomość e-mail
    • Zgoda na otrzymywanie komunikacji marketingowej poprzez wiadomość sms
    • Zgoda na otrzymywanie komunikacji marketingowej poprzez powiadomienia w aplikacji Citi Mobile. W tym przypadku pamiętaj o dodatkowym zaznaczeniu opcji Aktywuj powiadomienia w aplikacji Citi Mobile (po zalogowaniu do aplikacji wybierz zakładkę Profil i Ustawienia – znajduje się ona w lewym górnym rogu przy Twoim imieniu, następnie wybierz zakładkę Ustawienia Citi Mobile Token, powiadomień, sposobu logowania > Powiadomienia).
    • Zgoda na otrzymywanie komunikacji marketingowej poprzez system bankowości elektronicznej
    • Zgoda na otrzymywanie komunikacji marketingowej poprzez aplikację mobilną
    • Cofnięcie sprzeciwu na przetwarzanie przez Bank danych osobowych w celu informowania o usługach partnerów w trakcie trwania umowy
    • Cofnięcie sprzeciwu na przetwarzanie przez Bank danych osobowych w celu informowania o usługach Banku w trakcie trwania umowy
    • Zgoda na przetwarzanie danych po wygaśnięciu umowy
    • Zgoda na kontakt telefoniczny w celach marketingowych
  4. Po oznaczeniu zgód zgodnych z preferencjami zapisz zmiany klikając przycisk „Potwierdzam zgodę”.

Aplikacja Citi Mobile

  1. W zakładce Powiadomienia, masz możliwość zarządzania powiadomieniami dla aplikacji Citi Mobile:
    • Powiadomienia dla karty kredytowej
    • Powiadomienia dla konta
    • Powiadomienia o produktach i usługach
  2. Zaloguj się do aplikacji Citi Mobile.
  3. Wybierz zakładkę Profil i Ustawienia – znajduje się ona w lewym górnym rogu przy Twoim imieniu.
  4. Następnie wybierz zakładkę Ustawienia Citi Mobile Token, powiadomień, sposobu logowania > Powiadomienia.

Pozostałe

Zgody na komunikację elektroniczną możesz także zmienić poprzez:

  1. Wizytę w wybranym Oddziale.
  2. Kontakt z CitiPhone od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00—21:00.
    tel. (+48 22) 692 24 84
    tel. (+48 22) 362 24 84
    Koszt połączenia zgodny z taryfą Twojego operatora.
  3. Wysyłając wiadomość w bankowości elektroniczną Citibank Online poprzez zakładkę Kontakt.

Dokumenty do pobrania