Wypełnij formularz kontaktowy a oddzwonimy do Ciebie
WARTA Plan na Przyszłość to indywidualne ubezpieczenie na życie i dożycie Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie Warta S.A. (dalej: Warta TUnŻ S.A).
Ochrona ubezpieczeniowa w ramach ubezpieczenia WARTA Plan na Przyszłość udzielana jest przez Warta TUnŻ S.A Szczegółowe informacje o produkcie wraz z pełną listą wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczyciela znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia WARTA Plan na Przyszłość dostępnych na stronie www.citihandlowy.pl oraz w Oddziałach Banku.
Umowa ubezpieczenia WARTA Plan na Przyszłość zawierana jest przez Klienta z ubezpieczycielem, za pośrednictwem Banku.
Bank działa jako agent ubezpieczeniowy wykonujący czynności agencyjne na rzecz następujących zakładów ubezpieczeń:
Bank jest wpisany pod numerem 11120807/A do rejestru agentów ubezpieczeniowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Klient ma możliwość sprawdzenia wpisu Banku do tego rejestru za pośrednictwem strony internetowej: https://rpu.knf.gov.pl/.
Bank w procesach sprzedaży i obsługi ubezpieczeń oszczędnościowych stosuje zasady określone w „Rekomendacji dotyczącej dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń z elementem oszczędnościowym lub inwestycyjnym" wydanej przez Związek Banków Polskich.
Środki wpłacone tytułem składki w ramach ubezpieczenia WARTA Plan na Przyszłość nie są depozytem bankowym, nie są gwarantowane przez Skarb Państwa lub jakiekolwiek instytucje rządowe, z zastrzeżeniem, że wierzytelności wynikające z umowy ubezpieczenia na życie są gwarantowane przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny w przypadku niewypłacalności Ubezpieczyciela w wysokości 50% wierzytelności osób uprawnionych z umowy ubezpieczenia, jednak do kwoty nie większej niż równowartość w złotych – 30 000 EUR. Ubezpieczenie WARTA Plan na Przyszłość nie jest zobowiązaniem, ani nie jest gwarantowane przez Bank ani żaden z podmiotów powiązanych lub zależnych. Osiągnięcie zysków nie jest gwarantowane zarówno przez Bank jak i ubezpieczyciela.
Niniejszy materiał ma charakter reklamowy/marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.