Zmiana sposobu autoryzacji transakcji internetowych.


Od 14 lutego zmieniła się metoda autoryzacji płatności kartą debetową za zakupy internetowe dla posiadaczy Konta Firmowego. Podczas uwierzytelnienia transakcji kartą w internecie, zostaniesz poproszony o wpisanie jednorazowego kodu SMS otrzymanego na Twój numer telefonu, oraz indywidualnego kodu ePIN, który nalezy ustawić w Citibank Online.



Jak wygląda nowy sposób autoryzacji?


Jak wygląda nowy sposób autoryzacji?


  1. Robiąc zakupy w Internecie, wybierz Płatność kartą. Podaj dane z Twojej karty i przejdź dalej.
  2. Po podaniu danych z karty pojawi się ekran do uwierzytelnienia.
  3. Na telefon otrzymasz jednorazowy kod w wiadomości SMS.
  4. Na ekranie, w wymaganych polach, wpisz ePIN i kod z wiadomości SMS.
  5. Jeśli dane zostały wpisane poprawnie, pojawi się informacja o potwierdzeniu płatności.


Nie masz jeszcze nadanego ePINu? Nadaj go teraz >

Poniżej instrukcja, jak nadać ePIN:

  1. Zaloguj się do Citibank Online,
  2. Wejdź w zakładkę Mój Profil,
  3. Kliknij w „Ustaw/Zmień ePIN” i tam ustaw swój ePIN.

Jakich transakcji dotyczy zmiana?




Jakich transakcji dotyczy zmiana?


Zmiana sposobu autoryzacji dotyczy wszystkich płatności za zakupy internetowe dokonanych za pomocą karty debetowej do Konta Firmowego. Pozostałe transakcje internetowe – np. przelewy będą autoryzowane za pomocą dotychczasowej metody – jednorazowym kodem SMS, bez konieczności logowania do Citibank® Online.


Najczęstsze pytania

Informujemy, że strony Banku Handlowego w Warszawie S.A. wykorzystują pliki cookies do poprawnego działania serwisu Citibank Online, zbierania danych behawioralnych umożliwiających optymalizację stron oraz w celach marketingowych. Jeśli nie chcesz instalować tych plików, przejdź do ustawień swojej przeglądarki. Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej.