W trosce o wygodę i zaspokojenie potrzeb oraz wymagań naszych klientów, do ich dyspozycji pozostają następujące wydziały:

Podstawowe zadania:

  • przyjmowanie i realizacja zleceń nabycia lub zbycia instrumentów finansowych
  • przekazywanie bieżącej oraz ogólnej informacji rynkowej,
  • bieżąca obsługa Klientów w zakresie dyspozycji związanych ze świadczeniem usług maklerskich
  • sporządzanie oraz dystrybucja rekomendacji inwestycyjnych
  • informowanie na tematu oferty produktowej
  • zawieranie umów o świadczenie usług maklerskich
  • opracowywanie oraz dystrybucja produktów inwestycyjnych
  • opracowywanie oraz wdrażanie rozwiązań w celu poprawy jakości świadczonych usług na rzecz Klienta
  • wsparcie Klienta w zakresie korzystania z infrastruktury technicznej udostępnianej przez Biuro Maklerskie Banku Handlowego oraz w innych procesach związanych ze świadczeniem usług maklerskich|

W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących oferty usług świadczonych przez Biuro Maklerskie Banku Handlowego prosimy o kontakt.