Zarządzanie finansami

eWnioski

eWnioski

Elektroniczna platforma wymiany dokumentacji

eWnioski

Elektroniczna platforma wymiany dokumentacji

eWnioski to elektroniczna platforma wymiany dokumentacji, dostępna dla Klientów Citi Handlowy poprzez system CitiDirect BE. Zostały zaprojektowane tak, by ograniczyć wymianę z Bankiem zarówno standardowej jak i niestandardowej dokumentacji papierowej do niezbędnego minimum.


Dzięki platformie eWnioski:

  • można składać wnioski do Banku szybciej i łatwiej drogą elektroniczną
  • wbudowane podpowiedzi pomagają prawidłowo wypełnić wniosek i zminimalizować ryzyko popełnienia błędu
  • Bank będzie mógł sprawniej zweryfikować poprawność złożonego wniosku a przez to skrócić czas obsługi wniosku
  • status sprawy można sprawdzić bezpośrednio na platformie lub otrzymać powiadomienie o statusie wniosku w formie powiadomienia e-mail lub SMS
  • można sprawdzić wnioski historyczne i uzyskać raport

Na platformie eWnioski można składać wnioski elektroniczne z zakresu:

  • bankowości elektronicznej
  • rachunku bankowego
  • kart korporacyjnych
  • produktów gotówkowych
  • rynków finansowych
  • finansowania i obsługi handlu

Aktualna lista formularzy dostępnych w platformie eWnioski.


Pliki do pobrania