Zarządzanie finansami

CitiManager Reporting (dawniej CCRS)

CitiManager Reporting (dawniej CCRS)

Kompleksowa kontrola i zarządzanie programem kartowym w Firmie

CitiManager Reporting (dawniej CCRS)

Kompleksowa kontrola i zarządzanie programem kartowym w Firmie

Citi Handlowy oferuje innowacyjny pakiet prostych w obsłudze, dostępnych przez stronę internetową narzędzi, które pomagają firmom, organizacjom i administratorom sprawnie zarządzać nawet największymi programami kartowymi.


Najważniejsze cechy produktu – zalety

Raporty standardowe
  • Citi Handlowy opracował zestaw standardowych raportów – intuicyjnych w obsłudze i jednocześnie umożliwiających zaspokojenie podstawowych potrzeb analitycznych organizacji. Zestaw 23 standardowych raportów został pogrupowany w 5 obszarach funkcjonalnych, co umożliwia szybki dostęp do najistotniejszych raportów dotyczących programu do obsługi kart komercyjnych.
Raporty niestandardowe
  • CitiManager Reporting pozwala na tworzenie i udostępnianie niestandardowych raportów, umożliwiających nawigację i poznanie danych programu kartowego. Raporty te można eksportować do plików w najpopularniejszych formatach: XLS, PDF, TXT i HTML. To bogate w funkcje narzędzie wykorzystuje ponad 800 zmiennych, które pozwolą dostosować raporty do Państwa indywidualnych potrzeb.
Panele analityczne
  • Panele analityczne uzupełniają możliwości raportowania poprzez wyświetlanie interaktywnych danych dotyczących kart. Użytkownicy systemu mogą wykorzystać panele analityczne do analizowania wydatków użytkowników kart, co pozwoli na optymalizację kosztów Firmy.

Zainteresowała Państwa nasza oferta?

Prosimy o kontakt z Doradcami CitiService.

801 24 84 24, +48 22 690 19 81

Połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora.

Dodatkowe korzyści

  • Bezpieczny i łatwy dostęp do systemu.
  • Zaawansowana kontrola wydatków.
  • 23 predefiniowane raporty.
  • Możliwość eksportu danych dostosowanych do indywidualnych potrzeb użytkownika – za pomocą programu Excel, HTML, Adobe i innych.
  • Łatwość i efektywność w zarządzaniu kosztami.
  • Dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  • Możliwość współużytkowania raportów z innymi pracownikami.