Pomoc, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Na karcie SafeWord wyświetla się napis BAD PIN, co zrobić?   

Napis BAD PIN pojawia się po trzykrotnym wprowadzeniu błędnego PIN-u. Napis ten ma na celu poinformowanie Użytkownika o ewentualnych próbach korzystania z karty bez wiedzy właściciela i tymczasowym zablokowaniu karty.
W celu odblokowania karty należy pozostawić ją włączoną. Po kilku minutach sama wyłączy się i odblokuje.

Zgubiłem kartę SafeWord/zapomniałem kodu PIN, co zrobić?   

Wystąp do Banku z prośbą o przyznanie nowej karty (prześlij wypełniony Wniosek o wydanie nowej karty SafeWord).
Wypełniony wniosek należy przesłać do siedziby Banku na adres:

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Zespół Obsługi Dokumentacji Rachunków Korporacyjnych
ul. Goleszowska 6, bud. I p. 5
01-260 Warszawa

Nie mogę zalogować się do programu CitiDirect EB. Czy mój system jest zgodny z tą aplikacją?   

Wymagania techniczne programu CitiDirect przedstawiają się następująco:


System operacyjny / pamięć RAMMicrosoft Windows 2000, XP / minimalnie 512MB, zalecane 1GB
Microsoft Windows Vista, 7 / minimalnie 2GB, zalecane 4GB
MonitorRozdzielczość ekranu 1024x768
Przeglądarka internetowaInternet Explorer 6.0 lub nowsza,
zalecana Internet Explorer 8.0 lub nowsza
Dodatki do przeglądarkiAdobe Flash Player 9.0.124 lub nowszy
Ustawienia sieciWłączona obsługa protokołu SSL3 (128bit)
Otwarte porty http (80) i https (443)
W trakcie logowania pojawia komunikat „Twój identyfikator użytkownika lub hasło są nieprawidłowe. Proszę wprowadzić ponownie.”   

Upewnij się, że identyfikator użytkownika został wpisany prawidłowo. Możliwość logowania do systemu jest uruchamiana w ciągu 3 dni od czasu otrzymania wiadomości mailowej z potwierdzeniem utworzenia konta użytkownika. W tym czasie mogą się pojawiać komunikaty o błędzie podczas logowania.
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z Zespołem Pomocy Technicznej CitiDirect pod numerem tel.: 801 343 978 lub +48 22 690 15 21 w dni powszednie w godzinach 8:00-17:00, e-mail: helpdesk.ebs@citi.com

W trakcie logowania pojawia się komunikat: „http 500: Server Error [20-0004]”.   

Nie wywołuj adresu programu z historii. Korzystaj z przycisku Logowanie na stronie www.citidirecteb.pl. Jeśli chcesz dodać adres do ulubionych lub zapisać w skrócie na pulpicie, zwróć uwagę, aby zapisać wyłącznie adres: https://portal.citidirect.com. Po zapisaniu linku wejdź w jego właściwości i usuń z adresu wszelkie znaki po „citidirect.com”

Na stronie do logowania nie pojawia się nazwa mojego Użytkownika.   

Identyfikator Użytkownika jest zapamiętywany przez przeglądarkę jako plik „cookie” (ciasteczko) i zniknie, jeśli te pliki zostaną usunięte. Czy podczas zakładania użytkownika została zaznaczona opcja: Pamiętaj mój identyfikator logowania na tym komputerze? Jeśli mimo to przeglądarka nie zapamiętuje użytkownika, może to oznaczać, że została ustawiona na automatyczne kasowanie plików cookie albo zainstalowana jest dodatkowa aplikacja z taką funkcjonalnością. W takim przypadku zwróć się po pomoc do swojego informatyka.
Jeśli nie pamiętasz nazwy swojego użytkownika, odszukaj powitalnego e-maila o temacie „Important User Information” z adresu portal.ps@citi.com lub skontaktuj się z Zespołem Pomocy Technicznej CitiDirect pod numerem tel.: 801 343 978 lub +48 22 690 15 21 w dni powszednie w godzinach 8:00-17:00, e-mail: helpdesk.ebs@citi.com

Zgubiłem/nie pamiętam swojego Identyfikatora Użytkownika.   

Jeśli nie pamiętasz nazwy swojego użytkownika, odszukaj powitalnego e-maila o temacie „Important User Information” z adresu portal.ps@citi.com
lub skontaktuj się z Zespołem Pomocy Technicznej CitiDirect pod numerem tel.: 801 343 978 lub +48 22 690 15 21 w dni powszednie w godzinach 8:00-17:00, e-mail: helpdesk.ebs@citi.com

Wróć do strony Pomoc

Wprowadź hasło:

Nie masz jeszcze hasła? Skontaktuj się z doradcą